Film jest unikalny, ponieważ został nakręcony przez jednego z podopiecznych fundacji – Pana Krzysztofa. Jest to jego autorskie dzieło, opowiada o zajęciach, które odbywają się w fundacji.
Poprzedni artykułŻycie z afazją (film)
Następny artykułAfazja i co dalej?

Izabela Olejniczak Pachulska
dyrektorka fundacji, neurologopeda, pedagog, trener. Jej zainteresowania są skupione na budowaniu modelu holistycznej pomocy osobom z afazją. Autorka programu „chóru osób z afazją”, posiada certyfikat osoby towarzyszącej do pracy z seniorami wg M. Montessori wydany wspólnie przez Polskie Stowarzyszenie Montessori wraz z Institut fur Lebensbegleitendes Lernen w Wiedniu, trener SCA™ (Supported Conversation for Adults with Aphasia) przy Institute of Aphasia w Toronto, trener funkcji poznawczych Instrumental Enrichment (EI).
Korekcyjna dla terapeutów, czyli po drugiej stronie afazji – Część 3. | Portal o afazji on Korekcyjna dla terapeutów, czyli po drugiej stronie afazji – Część 2.
Korekcyjna dla terapeutów, czyli po drugiej stronie afazji – Część 2. | Portal o afazji on Korekcyjna dla terapeutów, czyli po drugiej stronie afazji – Część 1.
INNE ARTYKUŁY
Jak poprawić komunikację z osobą cierpiącą na demencję. Praktyczne przykłady. Część II
Utrzymuj kontakt z chorym dzięki Księdze życia
Księga życia jest niczym proteza pamięci, która pozwala rodzinie lub opiekunowi pozostawać jak najdłużej w kontakcie z osobą...
Jak poprawić komunikację z osobą cierpiącą na demencję. Praktyczne przykłady
„Społeczeństwo się starzeje” – grzmią media. Rośnie liczba osób z demencją, zwłaszcza z otępieniem alzheimerowskim. Chorym doradza się ćwiczenia pamięci (np. rozwiązywanie krzyżówek, sudoku),...
Jak samemu ćwiczyć z domu?
Samodzielne ćwiczenie komunikacji, myślenia, pamięci jest trudne z kilku powodów: a to nie umiemy się zmobilizować do działania, a to się nam nie chce,...
Jak logopeda może pomóc w skuteczniejszej komunikacji z osobą z afazją
Osoby z afazją doświadczają wiele frustracji w codziennej rozmowie. Problemem jest dla nich zarówno dialog z nieznajomymi, jak również z najbliższymi i opiekunami. Jak...
SCA™ (Supported Conversation for Adults with Aphasia) – część II
Osoby z afazją są nadal kompetentnymi dorosłymi. Niestety afazja mocno wpływa na jakość rozmów, jakie mogą prowadzić. Dotyczy to zarówno mówienia, jak i rozumienia,...
Multiple Oral Re-reading – studium przypadku – pacjentka z afazją motoryczną (53.l)
Diagnoza logopedyczna: Zaburzenia komunikacji językowej skutek udaru niedokrwiennego lewej półkuli mózgu. Po przeprowadzeniu, w Fundacji Wsparcia Osób z Zaburzeniami Komunikacji Między słowami, testów oraz...